¿Nuevo paradigma de accountability escolar? Cuatro contribuciones
Marzo 3, 2015

Education Policy Analysis Archives has just published four articles and four
videos for the first part of the Special series on A New Paradigm for
Educational Accountability: Accountability for Professional Practice. Guest
Series Edited by Dr. Linda Darling-Hammond.

 

Darling-Hammond, L., & Snyder, J. (2015). Professional capacity and
accountability: An introduction. Education Policy Analysis Archives, 23(14).
http://dx.doi.org/10.14507/epaa.v23.2005.

Fullan, M., Rincon-Gallardo, S., & Hargreaves, A. (2015). Professional
capital as accountability. Education Policy Analysis Archives, 23(15).
http://dx.doi.org/10.14507/epaa.v23.1998.

Snyder, J., & Bristol, T. J. (2015). Professional accountability for
improving life, college, and career readiness. Education Policy Analysis
Archives, 23(16). http://dx.doi.org/10.14507/epaa.v23.2002.

Accomplished California Teachers. (2015). A coherent system of teacher
evaluation for quality teaching. Education Policy Analysis Archives, 23(17).
http://dx.doi.org/10.14507/epaa.v23.2006.

0 Comments

Submit a Comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

PUBLICACIONES

Libros

Capítulos de libros

Artículos académicos

Columnas de opinión

Comentarios críticos

Entrevistas

Presentaciones y cursos

Actividades

Documentos de interés

Google académico

DESTACADOS DE PORTADA

Artículos relacionados

La Universidad Liberal Moribunda

La Universidad Liberal Moribunda En su nuevo libro, David Rieff lamenta la pérdida de un ideal.   La reseña | Ensayo Por Robert S. Huddleston 28 de mayo de 2025 (traducción automática de Google) Ahora pocos cuestionan la disminución de la confianza pública en los...

Share This