Developing
Enero 27, 2013

 

 

Documento de María José Ramírez, publicado en la  SABER working paper series, Tertiary Education, del Banco Mundial.

 

©2012 The International Bank for Reconstruction and Development/TheWorldBank
1818HStreetNW
Washington DC 20433
Telephone: 2024731000
Internet: www.worldbank.org

1234 15141312

This work is a product of the staff of The World Bank with external contributions.The findings, interpretations, and conclusions expressed in this work do notnecessarily reflect the views of The World Bank, its Board of Executive Directors,or the governments they represent.

RightsandPermissions
The material in this work is subject to copy right. Because The World Bank encourages dissemination of its knowledge,this work may be reproduced,in wholeor in part, for non commercial purposes as long as full attribution to this work is given.

Developing the Enabling Context for Student Assessment in Chile Updated Edition, August 2012

0 Comments

Submit a Comment

Su dirección de correo no se hará público. Los campos requeridos están marcados *

PUBLICACIONES

Libros

Capítulos de libros

Artículos académicos

Columnas de opinión

Comentarios críticos

Entrevistas

Presentaciones y cursos

Actividades

Documentos de interés

Google académico

DESTACADOS DE PORTADA

Artículos relacionados

Revista Teoría de la Educación

 Vol. 36 Núm. 2 (2024) Investigación y transferencia del conocimiento en Ciencias de la Educación: Una cuestión de justicia social Alexandre Sotelino-Losada, Miguel A. Santos-Rego, Mar Lorenzo-Moledo Autoridad, vínculo y saber en educación. Transmitir un testimonio de...

Share This